همه چی در همه

یه دختر شیطون

یه دختر شیطون

پست ثابت

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۴۷ ق.ظ

سَلام:18:



من یه دُختَرِ شیطونَم :14:خوشحالم که بِهِم سَر زَدین:27:



چَند تا قانون داره وِبَم:524:


1- با آقایون تَبادل لینک نمیشه:522:

2- نَظراتِ آقایون اصلاً تایید نمیشه:44:



با تَچَکُراتِ فراوان :78:


یه دِختَرهِ شیطون:43:

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۸
یه دختر شیطون

نظرات  (۷)

۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۲:۲۲ دلارام مهربون
سلام عزیزم خوبی؟؟؟؟
جان من بیا بلاگفا.... اینجا احساس غربت بهم دست میده...
پاسخ:
سلام مهربون[بوسه]چرا؟[تعجب]
۲۲ تیر ۹۴ ، ۲۳:۵۷ دلارام مهربون


خب نظراتش نمیشه شکلک گذاشت...عیب نداره کم کم عادت میکنم بهش..
پاسخ:
آره خودمم مشکل دارم با شکل ولی خو شکل بذارین من متوجه میشم چی هستن تمام عمرمون تو بلاگفا بودیم خخخخ[نیشخند]
۲۳ تیر ۹۴ ، ۱۳:۳۷ دلارام مهربون


به نظر خودم زیاد گذشت کردم... اونا هم باید یه تغییری بکنن دیگه...
بحث شخصیت بچه ام بیاد وسط نمیتونم ندید بگیرم...




بیا بلاگفا بابا.. اینجا چیکار میکنی تنهایی؟؟[زبان]


پاسخ:
اینم هست باید تغییر کنن موافقم نمیشه همیشه یه نفر گذشت کنه بقیه خودشونو بزنن کوچه علی چپ.بچه طفل معصوم چه گناهی کرده که دعوا بشه؟[عصبانی]تنها تنها نیستم[نیشخند][خنده]
۲۹ تیر ۹۴ ، ۰۱:۰۸ دلارام مهربون


سایه ابرو؟؟؟ یه چیزی مثل مداد ابروهه؟؟؟
دوس دارم دائمی درست شه... البته زیادم وضعیت ابروم بد نیس... فقط دوس دارم پهن تر باشه...
پاسخ:
سلام مثه تتوِ ولی دائم نیست یه مدت میمونه ولی بعد یه مدت رنگش میره دوباره باید ترمیم شه
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۴۵ دلارام مهربون


به اندازه ابرو هم باشه خوبه... از هیچی که بهتره...
 هزینه اش چقدره؟


چه مدت میمونه روی ابرو؟

پاسخ:
هزینه اش جاهای مختلف فرق داره حتما حول و حوش 140 کمتر یا بیشترِ یه دو سه ماه میمونه ولی بعد دوباره باید ترمیم شه
۱۱ آبان ۹۴ ، ۱۹:۲۱ خآنومِـ چِـ
خوشحالم که اومدی وبم گلم:)
رمز پلیز:دی
پاسخ:
سلام گلم فدات:) چشم:D
سلام آره عزیزم همون گلی ام :)
پاسخ:
سلام خوشحالم باز پیدات کردم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی